» Hallå


Haha oj vilken urusel uppdatering hörni. Har typ glömt vad jag har gjort de senaste dagarna :/ men det har gått åt mycket tid till träning och handboll då jag spela match i fredags, träna i söndags, hade dubbelfys + målvaktsteori i måndags, fys och handboll igår och idag hade vi faktiskt mental träning på niu. Så vi hade avslappning och det var så jääävla skööönt så tidigt på morgonen!! Annars hade vi lite brunch i lördags! Dock var vi ingen trupp, utan bara 5 st från brunchtruppen så vi gjorde en liten gosebrunch hos gustafo! Sen drog vi in till stan och kika lite, även kolla countrymatchen! Har även hittat på lite annat gos, men detta blir jävligt långdraget hörni. Haha! Redan torsdag imorn tack och lov! Sen i helgen ska jag jobba endel. Även spela seriepremiär för vårt lag och sen hoppas jag att det blir annat mysigt också! Cred till er som tog er hit ner då det kanske inte är ett dugg intressant när jag tjötar om allt detta...haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback