» bästa

yoooo. vad är detta? redan söndagkväll :/ usch. har i alla fall dämpat min söndagsångest med en lugn dag. alltså verkligen urchill dag som har innehållet ett x antal gossip girl avsnitt, men har faktiskt avslutat kvällen med 1,5 timme på handbollsplanen. så härligt att bara göra av med all energi och somna gott efter. brukar ju alltid vara besvärligt detdär med att vända på dygnet på söndagnatten annars. haha! annars hade jag en bra lördagskväll igår! jag och elin pallra oss till maxi och köpte med oss massa gott och mötte upp max & bänka oss framför körslaget. när sedan elin drog sig mot jobbet kom gustafo istället och höll mig sällskap innan jag också drog vidare till jobbet vid 1. vid halv 5 kom jag hem igen och kröp ner bredvid min skatt som sov så sött sen ett par timmar tillbaka. så underbart och så mysigt. så bästbästbäst. hihi.
kan inte beskriva min trötthet idag. det var den första helgen jag jobbat två nätter irad! kanske inte så mycket för dom vana, men här är det ovant kan jag säga. hehe!  så jag har alltså undvikit spegeln idag... haha. shit. så sliten. jag lovar. jag ser värre ut än den som tog hem bakispriset i helgen så det ska bli så otroligt skönt att krypa ner i sängen, tända lite ljus, sätta på musik och mysa med systermin. hihi. hon är bäst. min finaste syster!
 
natti på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback