» overthinking does kill your happiness

alltså tjejer nivet dessa underbara stunder då man bara är supertjejig och kör hårinpackning, nyrakade ben, peeling, nymålade naglar, osvosv. en sån kväll har jag haft. seriöst. det är ju så underbart att bara göra allt på en gång och känna sig som en helt ny människa i höstmörkret. hihi. kunde inte passat bättre heller då jag haft nåt sorts löppass på niu och även en illgo fysträning med handbollslaget. vi kör cirkelfys på actic och jag körde det passet för första gången idag. var helt slutkörd när det var färdigt och fan vad underbart det är då eller. att bara mooosa så hela kroppen är skakis efter!! så inatt hörni. då somnar förmodligen jag som en sten. bredvid bästa gustafo dessutom! perfekt!
jag hade tänkt ta tag i plugg och sånt, men jag kommer faktiskt inte på vad jag ska göra. haha. antingen har jag det urchill i skolan fortfarande, eller så har jag förträngt allt som har med skolarbeten att göra när satte foten utanför västerhöjd när vi sluta idag. det kan vara så. men det löser sig. som alltid!
 
ha en mysig kväll fina ni!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback