» saturday

hallådär. tänkte nästan säga god morgon eller något i den stilen, men klockan visar något helt annat än vad det känns. haha. kom hem halv 5 imorses efter en hetsig natt med mamma och mormor då det var en lååång kö av personer som ville ha fyllemat. men det är kul! speciellt med alla glada som ger lite i dricks och grejer. haha! när jag väl kom hem så  var jag ju inte trött, så satte på ett avsnitt gossip girl och somna runt 6-snåret imorses. idag har jag bara tagit det lugnt då jag vakna typ vid 2 och fortsatte kika på älskade gossipgirl! har ingen aning om vad som händer de närmsta timmarna, men senare runt 12-1 inatt drar jag och hjälper mamma och syster för lördagnatten. tycker det är lite gosigt att man jobbar t.ex. med mamma, mormor, morfar eller elin när man är där. blir lite familjetid på ett sätt. haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback